wtorek, 12 maja 2015

12.05.2015

Dwunastka jest szczególną liczbą w mojej rodzinie, wiele par brało ślub właśnie 12. Pradziadkowie, dziadkowie, rodzice, stryj, my.
Dziś rocznica Dziadków, zebrałam z tej okazji kilka tulipanów, sadzonych przeze mnie, i zdjęcie bukietu przesłałam mmsem wraz życzeniami.
Na działce znów zaskoczyły mnie nowe kwiaty - nie pamiętam jakie to gatunki niestety.
Kwitną truskawki. Wykiełkowały cukinie, kolendra i rukola.
Trawa szaleje, jest zielono i pięknie!
Floks szydlasty (płomyk szydlasty) lubię bardzo, cieszę się, że go mamy i chcę inne kolory
Czy to czosnek ozdobny?
Czyżby chabry ogrodowe? Ciekawe czy postoją w wazonie?
Mamy kilka śniedków, wyskoczyły raptem z trawy
Jest szansa na truskawki
Wschodzą nasze zioła kolendra i rukola
A tutaj cukinie
Bukiet dla Dziadków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz